DREPTUL DE
RETRAGERE DIN CONTRACT:
Cumparatorul
persoana fizica are
posibilitatea de a se retrage din prezentul raport contractual in termen de 14
zile de la data livrarii produselor achzitionate de pe site-ul www.magazinulzurli.ro fara a justifica decizia de
retragere, suportand costurile pentru returnarea produsului.
Cumparatorul informeaza Zurli
cu privire la decizia de retragere prin transmiterea unui e-mail la adresa de
e-mail magazin@zurli.ro
Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti
din contract.
Catre: MAGAZINUL ZURLI
Subiect: Returnare produs
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor
la vanzarea urmatoarelor produse:
Primite la data:
Numele cumparatorului:
Adresa cumparatorului:
Numar de telefon cumparator
Numar de comanda sau numar de factura:
Solicit inlocuirea produsului returnat cu un produs nou: (DA sau NU)
Solicit restituirea banilor in contul iban personal: ( completati contul iban
in RON si nume prenume titluar cont iban)
Data primirii produselor achizitionate:
Consumatorul returneaza produsul pentru care si-a exercitat dreptul de
retragere in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la momentul la care a
informat Zurli despre decizia de retragere, in aceeasi stare in care a
fost livrat (impreuna cu toate accesoriile, documentele ce au insotit produsul
in ambalajul original). Termenul este respectat daca produsele sunt
trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Rambursarea contravalorii produsului de catre Vanzator se va face in cel mult
14 zile de la data la care este comunicata decizia de retragere. Daca
termenul se implineste fara a exista dovada returnarii produselor de catre
Cumparator in termen de 14 zile calendaristice de la comunicarea deciziei de
retragere, se va putea solicita dovada ca produsul/produsele au fost trimise
catre Zurli.
Daca produsele sunt returnate intr-o stare care nu mai permite revanzarea,
Zurli isi rezerva dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru
readucerea in stadiul initial (daca acest fapt este fezabil).
NECONFORMITATEA PRODUSELOR:
Cumparatorul poate solicita returnarea produselor achizitionate prin
intermediul site-ului www.magazinulzurli.ro in care
constata neconformitatea (defectiunea) produsului achizitionat.
In acest caz, cumparatorul solicita returnarea produsului in vederea
restituirii contavalorii produsului sau inlocuirii cu un produs nou. Daca
produsul nu mai este pe stoc/nu se mai fabrica, Cumparatorul poate opta pentru
rambursarea integrala a contravalorii.
Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune
instiintarea Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, prin formularul de
retur trimis la adresa de email magazin@zurli.ro, in care sa descrie cauza
returului.
In toate cazurile, Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in scris pe
email la adresa magazin@zurli.ro,
despre orice defectiune sau functionare necorespunzatoare in maxim 48 ore de la
constatare, oferind informatii despre neconformitatea acestuia.
Cumparatorul are la dispozitie 3 (trei) zile lucratoare calculate de la data
identificarii neconformitatii pentru a returna produsul. Reclamatiile
ulterioare nu vor fi luate in considerare.
Produsele vor fi returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate
accesoriile si documentele primite la livrarea produselor iar costurile de
transport vor fi suportate de catre Vanzator.
Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor cauzate de consumator.
Dupa verificarea produsului a carui neconformitate se invoca, vanzatorul are
urmatoarele optiuni: fie constata neconformitatea din culpa sa si restituie
cumparatorului pretul achitat impreuna cu sumele aferente transportului, daca
este cazul; fie constata neconformitatea cauzata de actiunea consumatorului,
caz in care poate refuza restituirea sumei achitate de consumator. In anumite
situatii in care neconformitatea este cauzata de consumator, Zurli poate opta
sa retina doar suma aferenta diminuarii de valoare a produsului.
Clauzele de mai sus se aplica si in cazul in care produsele nu sunt conforme cu
specificatiile de pe site.
In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, cumparatorul
semnaleaza incidentul Vanzatorului prin email la adresa magazin@zurli.ro in
maxim 24 de ore in vederea solutionarii rapide. Daca produsul nu mai este pe
stoc, Cumparatorul poate opta doar pentru rambursarea integrala a
contravalorii.
GARANTIA ACORDATA PRODUSELOR
Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.magazinulzurli.ro,
beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si
politicilor comerciale ale producatorilor.
Termenul de garantie privind conformitatea produselor achizitionate prin
intermediul www.magazinulzurli.ro este de 2 (doi)
ani, calculat de la momentul livrarii acestuia.
Produsele sunt noi, iar Cumparatorul poarta intreaga raspundere in ceea ce
priveste utilizarea corespunzatoare a acestora.
In cazul aparitiei lipsei conformitatii produselor achizitionare prin
intermediul www.magazinulzurli.ro, Cumparatorul are
dreptul de a solicita Vanzatorului masurile reparatorii prevazute mai sus
(neconformitatea produselor). Cumparatorul, in cazul unei solicitari
privitoare la garantie, este obligat sa sesizeze in prealabil Vanzatorul in
scris la adresa email magazin@zurli.ro.
Dupa sesizarea defectiunii prin intermediul adresei de email mai sus
mentionate, Cumparatorul poate proceda, dupa primirea confirmarii privind
posibilitatea de primire a produsului in cauza, la expedierea produsului catre
Vanzator impreuna cu toate accesoriile sale si documentele aferente.