Informatii generale Va rugam
sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile de utilizare ale acestui website
prezentate in continutul prezentului document.Domeniul www.magazinulzurli.ro
apartie Companiei de Evenimente Zurli SRL, cu sediul in Mun. Bucuresti, Intr.
Tudor Stefan, nr. 57, sector 1, avand CUI RO25472246 si J40/5236/2009, denumit
in continuare „Vanzator”/ „Zurli”. Prin
accesarea, vizitarea, utilizarea sau cumpararea produselor prezentate pe
site-ul www.magazinulzurli.ro, vizitatorul/Cumparatorul persoana juridica/persoana
fizica (denumit in continuare „Cumparator”) isi exprima acordul fata de
Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare „Contract”). Compania
de Evenimente Zurli SRL, in calitate de autor/proprietar/administrator al
website-ului www.magazinulzurli.ro isi rezerva dreptul de a schimba si
actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si Termenii si
Conditiile de utilizare, fara niciun fel de notificare prealabila. Va rugam sa
consultati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile
pe care ati agreat sa le respectati.
DREPTUL
DE PROPRIETATE INTELECTUALA Intreg
continutul site-ului www.magazinulzurli.ro, incluzand dar nelimitandu-se la
marci, logo-uri, reprezentari grafice stilizate, simboluri comerciale, imagini
statice si/sau dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site,
clipuri video/audio etc. sunt proprietatea exclusiva a Companiei de Evenimente
Zurli SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens
in mod direct sau indirect. Vizitatorului
nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte
parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, asocierea, expunerea,
includerea oricarui continut in orice alt context decat cel oficial publicat de
www.magazinulzurli.ro. Orice potentiala interventie realizata asupra
continutului site-ului www.magazinulzurli.ro (inclusiv asupra
produselor/materialelor regasite pe site) se va realiza numai cu acordul
prealabil scris al Companiei de Evenimente Zurli SRL. Este
interzisa orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise
expres prin prezentul document sau prin intermediul oricarui alt document care
insoteste prezentele Termeni si Conditii.
CUM
CUMPAR? Plasarea
unei comenzi pe site-ul www.magazinulzurli.ro se poate realiza prin utilizarea
mecanismului de plasare comanda on-line. Achizitionarea
produselor de pe site-ul www.magazinulzurli.ro se poate realiza de catre o
persoana fizica sau o persoana juridica care detine sau nu un cont on-line pe
site (optiunea „Comanda fara cont”, optiunea “Creeaza cont” si optiunea „Am
cont pe MagazinulZurli.ro”). Mecanismul
de plasare comanda on-line se deruleaza prin navigarea prin sectiunile de
produse, folosind optional mecanismele de filtrare puse la dispozitie (•
Categorie: noutati, jucarii, papusi, carti, imbracaminte etc., • Ordonare: cele
mai noi, cele mai vizualizate etc.). Se va
selecta produsul dorit, adaugandu-l in cos – „Adauga in cos”. Odata
finalizat cosul de cumparaturi, vor fi solicitate datele necesare pentru
finalizarea procesului de tranzactionare. Finalizarea
comenzii in vederea achizitionarii produselor dorite se va realiza prin
completarea datelor necesare, respectiv informatii legate de intocmirea
facturii (persoana fizica/persoana juridica), metoda de plata si adresa de
livrare. In
situatia in care se achizitioneaza produse in calitate de persoana fizica,
se vor completa campurile aferente, respectiv: Nume si prenume, adresa de
e-mail, numar de telefon, judet, localitate, adresa si metoda de plata: ramburs
sau card bancar. In
situatia in care se achizitioneaza produse in calitate de persoana juridica,
se vor completa campurile aferente, respectiv: denumirea societatii, adresa
sediu social, CUI, numar inregistrare in Registrul Comertului, denumirea
bancii, contul, date privind adresa de livrare: judet, localitate, adresa –
strada, numar, bl., ap., etc., numar telefon, precum si informatii pentru
efectuarea platii: ramburs sau prin card bancar. In functie
de datele introduse (cantitate produse, adresa de livrare si modalitatea de
plata) se va calcula costul final al transportului, cumparatorul fiind informat
cu privire la cuantumul acestuia. Inainte de
finalizarea comenzii aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare la
comanda prin campul de „Comentarii”. Dupa
plasarea comenzii veti primi un e-mail automat privind inregistrarea comenzii.
In cazul in care comanda plasata nu contine toate informatiile veti fi
contactat prin e-mail si sau telefonic.
MODALITATE
DE PLATA Plata comenzilor
plasate prin accesarea site-ului www.magazinulzurli.ro se poate realiza ramburs
sau prin card bancar. Cum se
efectueaza plata? • Plata
ramburs Plata
ramburs se face in numerar catre curierul care efectueaza livrarea coletului
dumneavoastra. Valoarea de plata va fi cea afisata dupa finalizarea comenzii
(compusa din costul produsului si taxa de transport), fara comisioane
suplimentare. • Card
bancar Plata prin
transfer bancar se efectueaza selectand metoda de plata cu card. Dupa plasarea
comenzii, clientul este redirectionat in platforma Netopia Mobil Pay, pentru
introducerea datelor si finalizarea platii. Dupa primirea confirmarii de plata
de la Netopia Mobil Pay, se va pregati coletul dumneavoastra cu produsele
comandate, urmand sa fie livrat fara
alte comisioane suplimentare. In cazul
platilor online folosind cardul bancar, securitatea si validitatea
autentificarii cardurilor va fi asigurata de procesatorul de plati electronice.
PRETURILE
SI INFORMATII DESPRE PRODUS Preturile
prezentate in cadrul magazinului online www.magazinulzurli.ro includ TVA (19%
si 5%, in functie de produsul selectat). Preturile
produselor nu includ cheltuielile de livrare.
LIVRAREA
COMENZILOR Vanzatorul
se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele cuprinse in comanda acceptata
in sistem de curierat door-to-door, la adresa de livrare de pe teritoriul
Romaniei pusa la dispozitie, respectand termenele de livrare stabilite in
momentul acceptarii comenzii. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar,
termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul
Companiei de Evenimente Zurli SRL a platii integrale. Livrarea
produselor in sistem de curierat door-to-door se va realizare prin intermediul
societatiilor de curierat partenere (Urgent Cragus sau parteneri E-colet
Logistic). Livrarea
pentru produsele aflate in anumite campanii sau promotii se va face conform
informatiilor privind campania sau promotia respectiva, disponibile pe site-ul
www.magazinulzurli.ro Vanzatorul
va aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul produselor
aflate la promotie, in conformitate cu promotiile active pe site in momentul
plasarii comenzii. Proprietatea
asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la
adresa indicata si a efectuarii integrale a platii aferente. Vanzatorul nu va
autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decat ulterior semnarii de
primire si achitarii eventualei contravalori a acestuia.
TERMEN
DE LIVRARE Livrarea
se face in termen de 2-4 zile lucratoare oriunde in tara din momentul
confirmarii comenzii. O comanda expediata catre client intr-o zi de vineri de
catre Vanzator se va livra Cumparatorului incepand cu urmatoarea zi lucratoare
. La
solicitarea Cumparatorului, firma de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza va
putea efectua livrarea in cursul zilelor de sambata. In
cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in
intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumparatorul
pentru a conveni detaliile unei noi livrari. In cazul in care curierul nu
reuseste sa ia legatura cu destinatarul coletului din 2 (doua) incercari,
coletul va ajunge in cel mai apropiat depozit al societatii de curierart
partener.
COSTURILE
LIVRARII Costul
livrarii depinde de anumiti factori, respectiv: greutatea coletului si
destinatie (in Mun. Bucuresti sau in tara). Costul livrarii este diferit de
costul standard in functie de numarul de kilometri exterior (in cazul in care
adresa de livrare este la peste 10 km de cea mai apropiata localitate in care
firma de curierat are punct de lucru). Costul de transport se va regasi in
factura si va fi afisat la momentul finalizarii comenzii plasate pe
www.magazinulzurli.ro. Nici un alt comision nu va fi solicitat la momentul
livrarii de catre curier.
VERIFICARE
STATUS COMANDA O comanda
finalizata si care se afla la curier va avea atribuit un numar de AWB (nota de
transport). Daca
comanda este livrata prin Urgent Cargus
comanda cu numarul de AWB (nota de transport) atribuit poate fi urmarit
pe site-ul Urgent Cargus (https://www.urgentcargus.ro/). Statusul
unei comenzi in curs de procesare se poate verifica pe e-mail la magazin@zurli.ro,
dar si telefonic la numarul de telefon +40728.143.173, de luni pana
vineri in intervalul 09.00 – 17.00.
ANULARE
COMANDA Vanzatorul
poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari
prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti
fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte
daune-interese in urmatoarele cazuri: -neacceptarea
de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii
online; -invalidarea
tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SelfEventS.ro, in cazul
platii online; -datele
furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte. De
asemenea, Clientul poate anula comanda sa direct din "Contul meu"
sectiunea "Comenzile mele", apasand butonul "Anuleaza
comanda" sau trimitand un e-mail la adresa magazin@zurli.ro. Pentru a
evita procesarea si expedierea, rugam Clientul sa anuleze comanda in maximum 24
de ore de la plasarea acesteaia.
RETURNAREA
PRODUSELOR DREPTUL DE
RETRAGERE DIN CONTRACT: Cumparatorul
persoana fizica
are posibilitatea de a se retrage din prezentul raport contractual in termen de
14 zile de la data livrarii produselor achzitionate de pe site-ul
www.magazinulzurli.ro fara a justifica decizia de retragere, suportand
costurile pentru returnarea produsului. Cumparatorul
informeaza Zurli cu privire la decizia de retragere prin transmiterea unui
e-mail la adresa de e-mail magazin@zurli.ro Prezentul
formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din
contract.
Catre:
MAGAZINUL ZURLI Subiect:
Returnare produs Va
informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la
vanzarea urmatoarelor produse: Primite
la data: Numele
cumparatorului: Adresa
cumparatorului: Numar
de telefon cumparator Numar
de comanda sau numar de factura: Solicit
inlocuirea produsului returnat cu un produs nou: (DA sau NU) Solicit
restituirea banilor in contul iban personal: ( completati contul iban in RON si
nume prenume titluar cont iban) Data
primirii produselor achizitionate:
Consumatorul
returneaza produsul pentru care si-a exercitat dreptul de retragere in termen
de cel mult 14 zile calendaristice de la momentul la care a informat Zurli
despre decizia de retragere, in aceeasi stare in care a fost livrat (impreuna
cu toate accesoriile, documentele ce au insotit produsul in ambalajul
original). Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de
consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Rambursarea
contravalorii produsului de catre Vanzator se va face in cel mult 14 zile de la
data la care este comunicata decizia de retragere. Daca termenul se implineste
fara a exista dovada returnarii produselor de catre Cumparator in termen de 14
zile calendaristice de la comunicarea deciziei de retragere, se va putea
solicita dovada ca produsul/produsele au fost trimise catre Zurli. Daca
produsele sunt returnate intr-o stare care nu mai permite revanzarea, Zurli isi
rezerva dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru
readucerea in stadiul initial (daca acest fapt este fezabil).
NECONFORMITATEA
PRODUSELOR: Cumparatorul poate solicita returnarea
produselor achizitionate prin intermediul site-ului www.magazinulzurli.ro in care constata neconformitatea
(defectiunea) produsului achizitionat. In acest
caz, cumparatorul solicita returnarea produsului in vederea restituirii
contavalorii produsului sau inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai
este pe stoc/nu se mai fabrica, Cumparatorul poate opta pentru rambursarea
integrala a contravalorii. Indiferent
de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea
Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, prin formularul de retur trimis la
adresa de email magazin@zurli.ro, in care sa descrie cauza returului. In toate
cazurile, Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in scris pe email la adresa
magazin@zurli.ro, despre orice
defectiune sau functionare necorespunzatoare in maxim 48 ore de la constatare,
oferind informatii despre neconformitatea acestuia. Cumparatorul
are la dispozitie 3 (trei) zile lucratoare calculate de la data identificarii
neconformitatii pentru a returna produsul. Reclamatiile ulterioare nu vor fi
luate in considerare. Produsele
vor fi returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate
accesoriile si documentele primite la livrarea produselor iar costurile de
transport vor fi suportate de catre Vanzator. Returul va
fi refuzat in cazul deteriorarii produselor cauzate de consumator. Dupa
verificarea produsului a carui neconformitate se invoca, vanzatorul are
urmatoarele optiuni: fie constata neconformitatea din culpa sa si restituie
cumparatorului pretul achitat impreuna cu sumele aferente transportului, daca
este cazul; fie constata neconformitatea cauzata de actiunea consumatorului,
caz in care poate refuza restituirea sumei achitate de consumator. In anumite
situatii in care neconformitatea este cauzata de consumator, Zurli poate opta
sa retina doar suma aferenta diminuarii de valoare a produsului. Clauzele
de mai sus se aplica si in cazul in care produsele nu sunt conforme cu specificatiile
de pe site. In cazul
livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, cumparatorul semnaleaza
incidentul Vanzatorului prin email la adresa magazin@zurli.ro in maxim 24 de
ore in vederea solutionarii rapide. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul
poate opta doar pentru rambursarea integrala a contravalorii.
GARANTIA
ACORDATA PRODUSELOR Produsele
comercializate prin intermediul site-ului www.magazinulzurli.ro, beneficiaza de
conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale
ale producatorilor. Termenul
de garantie privind conformitatea produselor achizitionate prin intermediul
www.magazinulzurli.ro este de 2 (doi) ani, calculat de la momentul livrarii
acestuia. Produsele
sunt noi, iar Cumparatorul poarta intreaga raspundere in ceea ce priveste
utilizarea corespunzatoare a acestora. In cazul
aparitiei lipsei conformitatii produselor achizitionare prin intermediul
www.magazinulzurli.ro, Cumparatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului
masurile reparatorii prevazute mai sus (neconformitatea produselor).
Cumparatorul, in cazul unei solicitari privitoare la garantie, este obligat sa
sesizeze in prealabil Vanzatorul in scris la adresa email magazin@zurli.ro. Dupa
sesizarea defectiunii prin intermediul adresei de email mai sus mentionate,
Cumparatorul poate proceda, dupa primirea confirmarii privind posibilitatea de
primire a produsului in cauza, la expedierea produsului catre Vanzator impreuna
cu toate accesoriile sale si documentele aferente.
COMUNICARI
COMERCIALE
Serviciul
electronic de tip „newsletter” care permite Cumparatorilor sau Utilizatorilor să recepţioneze informații periodice de la Vânzător, în special despre Campaniile Promoţionale şi Produsele oferite spre vânzare în cadrul magazinulzurli.ro.ro, la
adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care Cumparatorul
şi/sau
Utilizatorul le-au furnizat în procesul de creare al Contului si in urma achizitionarii unui
Bun sau Serviciu, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului
Comunicari Comerciale cu privire la produsele din magazinulzurli.ro
PROTECTIA
DATELOR CU CARACTER PERSONAL Prelucrarea
datelor dumneavoastra cu caracter personal, in calitate de client al COMPANIEI
DE EVENIMENTE ZURLI SRL, se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale
privind protectia datelor cu caracter personal aplicabile. Pentru o informare
completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal
realizata de catre subscrisa, in calitate de Operator de date, va invitam sa
consultati sectiunea „Confidentialitate si protectia datelor”. (accesand
urmatorul link:
https://www.magazinulzurli.ro/Utile/Confidentialitate-si-Protectia-datelor-personale-18.html).
Datele cu caracter personal prelucrate prin intermediului magazinului on-line
sunt urmatoarele: numele si prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon,
date privind adresa de facturare si de livrare (judet, localitate, strada,
numar, bloc, apartament), precum si orice alte date oferite voluntar prin
sectiunea „Comentarii”. Prelucrarea
nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin
in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa
prelucreze datele. Zurli se
obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata,
accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal.
RECLAMATII In cazul
in care exista intrebari, comentarii, feedback, idei sau sugestii in legatura
cu produsele achizitionate prin intermediul site-ului www.magazinulzurli.ro
acestea se pot transmite prin e-mail la urmatoarele adrese: contact@zurli.ro
sau magazin@zurli.ro, urmand a primi un raspuns (in cazul in Vanzatorul
apreciaza ca se impune), intr-un interval de timp rezonabil.
FORTA
MAJORA. LITIGII Niciuna
dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea
obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui
eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara
controlului partilor si care nu poate fi evitat. Prezentul
Contract este supus legii romane si se considera incheiat in Romania. Eventualele
litigii aparute intre Cumparator si Vanzator vor fi rezolvate pe
cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se
va apela la instrumentele prevazute de legislatia aplicabila.